Aktualitātes>Studiju programmu “Sabiedriskās attiecības” turpmāk vadīs komunikācijas eksperte Kristīne Tjarve

Studiju programmu “Sabiedriskās attiecības” turpmāk vadīs komunikācijas eksperte Kristīne Tjarve (0)

Pilnveidojoties un attīstoties studiju saturam, mainījusies arī Biznesa augstskolas Turība bakalaura studiju programma “Sabiedriskās attiecības” un tās vadība – programmu turpmāk vadīs komunikācijas eksperte Kristīne Tjarve, kurai ir plaša pieredze mediju un sabiedrisko attiecību jomā.

Kristīne Tjarve ir Latvijas Asociācijas sabiedrisko attiecību profesionāļiem valdes locekle, uzņēmuma interAct komunikācijas vadītāja, vairāku nevalstisku organizāciju biedre, kā arī mācībspēks vairākās Latvijas augstskolās. Viņa ir izglītības zinātņu maģistre ar vairāk nekā 15 gadu pieredzi sabiedrisko attiecību un mārketinga projektu vadībā dažādās nozarēs, kas iegūta gan darbā sabiedrisko attiecību aģentūrā, uzņēmumos un nevalstiskajā sekota. Astoņus gadus bijusi dažādos amatos Latvijas Asociācija sabiedrisko attiecību profesionāļiem – no izpildsekretāres līdz valdes priekšsēdētājai.

“Ar lielu prieku pieņemu šo profesionālo izaicinājumu, jo mana līdzšinējā pieredze, vadot koledžas līmeņa sabiedrisko attiecību programmu Latvijas Kultūras koledžā, ir pierādījusi, ka ir svarīgi būt stiprajam plecam studentam, neraugoties uz viņa iepriekšējo pieredzi vai zināšanām, jo kvalitatīvs izglītības process veidojas ciešā mijiedarbībā starp mācībspēkiem un studentiem. Es ceru, ka, pateicoties manai ilgajai pieredzei sabiedrisko attiecību nozarē gan ikdienas darbā, gan arī sniedzot ieguldījumu sabiedrisko attiecību nozares attīstībā ar darbošanos Latvijas Asociācijā sabiedrisko attiecību profesionāļiem, strādājot ar studentiem, vadot viņu prakses un kvalifikācijas darbus, man būs daudz iespējas sniegt ieguldījumu tieši profesionālā bakalaura studiju programmas attīstībā. Esmu gatava uzklausīt studentu izaicinājumus un iesaistīties kopīgā risinājumu meklēšanā. Ticu teorētisko un praktisko nodarbību mijiedarbībai, kas sniedz iespēju studentiem būt gataviem darba tirgum jau studiju procesā,” saka Kristīne Tjarve.

Studiju programma „Sabiedriskās attiecības” sniedz padziļinātas zināšanas sabiedriskajās attiecībās un saistītajās jomās – reklāmā, digitālajā mārketingā, sociālajā psiholoģijā, vides komunikācijā, uzņēmējdarbībā un citās, kā arī ieskatu radošo industriju darbībā (foto, stils un mode, mūzika). Ņemot vērā programmas direktores un citu mācībspēku plašo pieredzi nozarē, studentiem tiek sniegta iespēja iegūt jaunākās zināšanas un praktisko pieredzi.

15.10.2019

Nodarbību saraksts