Aktualitātes>Zigurda Zaķa vieslekcija "Komunikāciju stratēģiskā plānošana: sistemātiska pieeja integrētu kampaņu radīšanai"

Zigurda Zaķa vieslekcija "Komunikāciju stratēģiskā plānošana: sistemātiska pieeja integrētu kampaņu radīšanai" (0)

Pirmdien, 18. martā, plkst. 12.00 – 13.30 Biznesa augstskolas Turība C213. auditorijā notiks vieslekcija "Komunikāciju stratēģiskā plānošana: sistemātiska pieeja integrētu kampaņu radīšanai". Vieslekciju vadīs Zigurds Zaķis, viens no Latvijas pieredzes bagātākajiem  komunikāciju, reklāmas, marketinga praktiķiem.

Vieslekciju apmeklēt aicināti Sabiedrisko attiecību un Starptautiskās komunikācijas vadības programmu studenti un citi interesenti!

Vieslekcijas laikā tiks meklētas atbildes uz jautājumiem:

  • Kas ir stratēģija?
  • Kāds ir stratēģiskā plānotāja darbs un loma komunikāciju aģentūrā?
  • Kāda ir stratēģijas loma izcilas kampaņas radīšanā?
  • Kā veicināt radoši izcila un klientam efektīva darba rašanos?
  • Kā digitālo tehnoloģiju, interaktīvo iespēju un totālas mediju fragmentācijas laikmetā mainās prasības komunikāciju kampaņai?

Z. Zaķis stāstīs par sistemātisku pieeju efektīvu kampaņu radīšanā un par stratēģiskās plānošanas arodu. Apskatīti un pārrunāti tiks arī vairāki izcili kampaņu piemēri (Case Studies). Vieslekcijas noslēgumā studenti varēs gūt atbildes uz sev interesējušiem jautājumiem gan par kampaņām, gan arī par darbu un karjeru radošajās nozarēs.

Par vieslektoru: Zigurds Zaķis (@zz_zigurds) reklāmas, zīmolvedības un mārketinga jomā strādā jau kopš 1992. gada. Bijis aģentūru Domino BBDO (2001-2010) un Balta Communications (1994-2001) līdzdibinātājs un stratēģiskās plānošanas vadītājs, ir dizaina kompānijas IGLOO (2004) līdzdibinātājs.

No 2010. līdz 2011. gadam bijis Maskavas aģentūras Instinct (BBDO grupa) stratēģiskās plānošanas un digitālās attīstības direktors, kur, līdzās rūpēm par aģentūras digitālo kompetenču attīstību, Z. Zaķa tiešie klienti bija IKEA, Nike un Krievijas lielākā tirdzniecības centru ķēde MEGA Mall.

Izglītība: biznesa vadības maģistra grādu ar specializāciju starptautiskajā biznesā un stratēģijā (Brandeis International Business School, Boston, ASV, 2003-2005,kā Fubright stipendiāts) un datorzinātņu bakalaurs (RTU ASTF, 1993).

Autors blogam par marketingu, reklāmu un dizainu: http://zz.typepad.com

Vieslekciju būs iespējams skatīties online.

Vieslekcija notiek V. Tilgaļa kursā „Jaunie mediji”.

 

Vieslekciju un diskusiju arhīvs:

13.03.2013

Nodarbību saraksts