Jaunumi

15.02.2025

Mārketinga un komunikācijas diena “Radošuma impulss”

2. aprīlī plkst.10.00 Klusajā lasītavā notiks Biznesa augstskolas Turība Mārketinga un komunikācija diena “Radošuma impulss”, kuru organizē Komunikācijas virziens un Starptautiskā mārketinga un pārdošana vadības programma. Radošuma impulss pulcēs komunikācijas un mārketinga studentus, kā arī nozaru profesionāļus.

Radošais impulss simbolizē ne tikai ideju ģenerēšanas sākumu, bet arī pārliecību, ka radošuma potenciāls ir visiem – tas tikai jāatmodina. Tas akcentē dinamiku un jaunradi. Radošais impulss nozīmē sākotnējo enerģiju, iedvesmu vai stimulu, kas veicina radošuma procesu un noved pie jaunu ideju vai risinājumu rašanās. Tas ir brīdis vai faktors, kas rosina ikvienu radīt, domāt ārpus ierastajiem rāmjiem un meklēt inovatīvus piegājienus problēmām vai izteiksmēm.

Un domāt “ārpus rāmjiem” māca arī Turības profesionālie pasniedzēji, kas ir savas nozares praktiķi un sniedz studentiem ne tikai teorētiskās, bet arī profesionālās zināšanas.

Mārketinga un komunikācijas dienā studentiem būs iespējas dzirdēt nozares profesionāļu iedvesmas stāstus, gūstot arī praktiskus ieteikumus radošuma aktivizēšanā, kā arī piedalīties dažādās meistarklasēs un praktiskās aktivitātēs.

Mārketinga joma ir plaša un daudzveidīga un piedāvā dažādas profesionālās iespējas, sākot no digitālā mārketinga un reklāmas līdz produktu pārdošanai un zīmolvedībai. Mārketinga un pārdošanas profesionāļi ir ļoti pieprasīti dažādās nozarēs gan vietējos, gan starptautiskos uzņēmumos. Mārketinga studiju programmā var apgūt tādus kursus kā, piemēram, e-komercija, digitālais mārketings, integrētā mārketinga komunikācija, dizaina domāšana, līderība un biznesa ētika, zīmolvedība. Mārketinga jomā ir nepieciešams radošums un spēja domāt inovatīvi. Izstrādājot reklāmas kampaņas, produktu konceptus vai zīmolu stratēģijas, vari attīstīt savas radošās spējas. Savukārt pārdošana prasa rūpīgu sava laika plānošanu un mērķtiecīgu rīcību produkta pārdošanā.

Mārketingu var studēt šādās studiju programmās latviešu valodā:

  • koledžas programma – “Mārketings un tirdzniecība”;
  • bakalaura studiju programma – “Starptautiskā mārketinga un pārdošanas vadība”.

Komunikācijas prasmes mūsdienu darba vidē tiek atzinīgi novērtētas, un darba devēji uzskata tās par vērtīgām un pat nepieciešamām, jo tās var pacelt karjeru jaunā līmenī. Tāpēc Biznesa augstskola Turība piedāvā komunikācijas studijas bakalaura, maģistra un doktora līmenī, sniedzot iespēju iegūt jaunas zināšanas komunikācijā gan jaunajiem komunikācijas studentiem, gan jau praktizējošiem profesionāļiem.

Komunikāciju var studēt šādās studiju programmās latviešu un angļu valodā:

  • bakalaura studiju programmas – “Komunikācijas un sabiedrisko attiecību vadība” un “Starptautiskās komunikācijas vadība”;
  • maģistra studiju programma – “Stratēģiskās komunikācijas vadība”;
  • doktora studiju programma – “Komunikācijas vadība”.
Ja Tev ir kādi jautājumi, tad raksti mums
Mēs ar Tevi sazināsimies tuvākajā laikā!
Paldies, Tavs pieteikums nosūtīts veiksmīgi!