- Uzņemšana
- Studentiem
- Augstskola
- Fakultātes
- Filiāles
- Zinātne
- Kontakti
- Uzņemšana
- Studentiem
- Augstskola
- Fakultātes
- Filiāles
- Zinātne
- Kontakti
Jaunumi
Podkāstā “Eksperts tuvplānā” diskutēs par satura veidošanas trikiem TikTok platformā
Satura veidošana TikTok kļūst par dinamisku izaicinājumu, kas maina tradicionālās sociālo mediju dinamikas un piedāvā jaunas kreatīvas iespējas. Tāpēc jaunākajā Turības biznesa inkubatora podkāsta “Eksperts tuvplānā” epizodē viesojas sociālo mediju eksperte Iveta Sazonova-Jaunzeme, kura sniegs ieskatu satura veidošanas daudzveidībā, šī sociālā medija iespējām, kā arī dažādiem noderīgiem TikTok trikiem.
Epizodē aplūkosim, kā TikTok ietekmē satura patērētājus, padarot tos neiecietīgākus pret reklāmām veicinot ātru informācijas patēriņu. Tāpat tiks izskatītas izmaiņas uzņēmumu mārketinga stratēģijās, piemēram, Reels un Youtube shorts izmantošana, kā arī tradicionālo sociālo mediju pielāgošana jaunajai realitātei.
“Ja runājam par TikTok, tad to nevar gluži salīdzināt ar citām mediju platformām, jo tai nav gluži tāda formula, pēc kuras vadīties, bet vairāk tā ir kā spēle ar to, vai saturs aizies un būs cilvēkiem aktuāls. Taču šī spēle nav nekas slikts, tā dod iespēju savu publicēto saturu pilnveidot, uzlabot, vairākkārtīgi aktualizēt un veikt sava veida izpēti par to, kas ir aktuāls konkrētai auditorijai,” stāsta I. Sazonova – Jaunzeme.
Turklāt podkāstā uzzināsim, kāda ir īpašā TikTok satura veidošanas pieeja, kur īstums un patiesums ir galvenie faktori atšķirībā no citām platformām. Sarunā diskutēs arī par TikTok piedāvātajām iespējām uzņēmumiem un individuālajām personām, par organisko sasniedzamības paplašinājumu un iespēju iegūt popularitāti īsā laika posmā.
Visas "Eksperts tuvplānā" epizodes saktāmas šeit.