- Uzņemšana
- Studentiem
- Augstskola
- Fakultātes
- Filiāles
- Zinātne
- Kontakti
- Uzņemšana
- Studentiem
- Augstskola
- Fakultātes
- Filiāles
- Zinātne
- Kontakti
Jaunumi
Prezentēta Jolantas Derkevicas – Pilskungas grāmata par domino efektu komunikācijā
10. novembrī Biznesa augstskolā Turība prezentēta docentes, doktora studiju programmas “Komunikācijas vadība” un maģistra studiju programmas “Sabiedriskās attiecības” direktores Jolantas Derkevicas – Pilskungas grāmata (monogrāfija) “Domino efekts riska un krīzes komunikācijā. Vadības un juridiskie aspekti” („Domino effect in risk and crisis communication. Management and legal aspects”).
Jolanta Derkevica – Pilskunga ir ieguvusi doktora zinātnisko grādu komunikācijas zinātnes nozarē, viņa ir vairāku publikāciju autore un integrētās mārketinga komunikācijas eksperte. Jolanta ir arī zīmola “JDP Integrated Communications” dibinātāja un vadītāja.
Zinātniskā monogrāfija “Domino efekts riska un krīzes komunikācijā. Vadība un juridiskie aspekti” ir balstīta uz promocijas darbu “Domino efekta teorija un tiesiskais regulējums: Riska un krīzes komunikācijas ietekme uz Latvijas uzņēmumiem”. Monogrāfijas mērķis ir izpētīt, cik lielā mērā Latvijas tiesību aktu kontekstā saziņa kā uzņēmējdarbības faktors ietekmē riskus un krīzes situācijas Latvijas uzņēmumos, un ieskicēt tiesiskas vadlīnijas attiecībā uz saziņu riska un krīzes situācijās.
Savā darbā autore atbild uz jautājumu, vai ir nepieciešams veikt grozījumus spēkā esošajos normatīvajos aktos Latvijā, tāpēc tika pētīti dažādi likumi Latvijā, tie salīdzināti ar pieredzi ES un dažu citu valstu pieredzi. Riska un krīzes komunikācija un likumi tika analizēti no komunikācijas normu viedokļa – tiesībām, embargo, aizliegumiem un pienākumiem.
Pēc likuma un pētījumu rezultātu analīzes autore ir izstrādājusi riska un krīzes komunikācijas plānošanas vadlīnijas Latvijas uzņēmumiem, kā arī ieteicamās izmaiņas normatīvajos aktos. Monogrāfiju veido ievads, četras nodaļas, secinājumi, literatūras saraksts. Pirmajā nodaļā domino efekts riska un krīzes komunikācijā tiek pētīts vadības kontekstā. Otrajā nodaļā uzmanība tiek pievērsta riska komunikācijas jēdzieniem riska pārvaldības un juridisko ierobežojumu kontekstā. Trešā nodaļa iepazīstina ar krīzes komunikāciju vadības un juridisko ierobežojumu kontekstā. Ceturtajā nodaļā tiek analizēts komunikācijas tiesiskais regulējums dažādos Latvijas likumos.
Grāmatas prezentācija norisinājās 2020. gada 10. novembrī plkst. 12.00 Biznesa augstskolas Turība Klusajā lasītavā. Tās laikā klātesošie neformālā gaisotnē tika iepazīstināti ar grāmatas mērķi, satura aspektiem un tapšanas gaitu.