- Uzņemšana
- Studentiem
- Augstskola
- Fakultātes
- Filiāles
- Zinātne
- Kontakti
- Uzņemšana
- Studentiem
- Augstskola
- Fakultātes
- Filiāles
- Zinātne
- Kontakti
Jaunumi
Studē dinamiski, studē organizācijas drošību!
Ja vēlies apgūt dinamisku studiju procesu - tuvcīņa, auto vadīšana ekstrēmos apstākļos, šaujamieroča pielietošana, kurā iesaistīti nozares vadošie uzņēmumi un sabiedriskās organizācijas, likumpārkāpēju aizturēšanas apmācības, šaujamieroču un pašaizsardzības paņēmienu izmantošana un pielietošana, kā arī konfidenciālas informācijas aizsardzība, piesakies bakalaura studijām un kļūsti par Drošības dienesta vadītāju, vai arī studē koledžas studiju programmā un kļūsti par Drošības speciālistu! Šī dinamiskā profesija noteikti ir radīta tiem, kas uzdrošinās!
1. līmeņa augstākās izglītības studiju programma
Koledžas studiju programma “Organizācijas drošība” īsā laikā sniedz prasmes preventīvu pasākumu plānošanā un veikšanā. 1. līmeņa profesionālā augstākā izglītība sniegs praktiskas un juridiskas iemaņas likumpārkāpēju aizturēšanā, šaujamieroču un pašaizsardzības paņēmienu izmantošanā un pielietošanā, drošības tehnisko un speciālo līdzekļu pielietošanā, masu pasākumu drošības organizēšanā, kā arī konfidenciālas informācijas aizsardzībā.
- Studiju ilgums - 2,3 gadi
- Studiju valoda - latviešu
- Studiju forma - Nepilna laika studijas neklātienē
- Studiju maksa - 1670 EUR
Bakalaura studiju programma
Savukārt, izvēloties bakalaura programmu “Organizācijas drošība”, students apgūs ne tikai drošības jomas profesionālās zināšanas un praktiskās iemaņas, bet arī plašas zināšanas tiesību aktos un vadībā. Absolvējot programmu, tiek iegūts profesionālā bakalaura grāds organizācijas drošībā un drošības dienesta vadītāja kvalifikācija, kas ļauj kļūt par drošības dienesta vadītāju vai arī veidot savu uzņēmumu šajā nozarē.
- Studiju ilgums - 4,3 gadi
- Studiju valoda - latviešu
- Studiju forma - Nepilna laika studijas vakarā vai Nepilna laika studijas neklātienē
- Studiju maksa – 2170/ 2070 EUR
Informācija par uzņemšanu ŠEIT.