Jaunumi

29.03.2024

Turība apbalvo nominācijas “Sociāli atbildīgs SMU” uzvarētājus

23. martā tirdzniecības centrā Domina Shopping notika Junior Achievement Latvia un Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras rīkotais Latvijas skolēnu mācību uzņēmumu gadatirgus CITS BAZĀRS, kur Biznesa augstskola Turība apbalvoja nominācijas “Sociāli atbildīgs SMU” uzvarētājus - uzņēmumus “Flopi” un “Fewel.

Šogad šajā kategorijā pamatskolas grupā uzvarēja uzņēmums “Flopi”, kas veido rotaļlietas bērniem roku motorikas trenēšanai. Savukārt vidusskolas vecuma grupā laurus plūca uzņēmums “Fewel”, kas rada ekoloģiski un bioloģiski noārdāmu materiālu naftas un eļļas produktu uzsūkšanai.

Novērtēt skolēnu veikumu un pasniegtu balvu uzvarētājiem nominācijā “Sociāli atbildīgs SMU” devās Biznesa augstskolas Turība Karjeras centra vadītāja Anželika Marija Zuba un Attīstības daļas reklāmas speciālists Artūrs Potjomkins.

Reklāmas speciālists Artūrs Potjomkins pēc pasākuma akcentēja, ka ir lieliski redzēt skolēnus izveidojam uzņēmumus ar unikālām idejām, atbalstot savas vietējās dzīvnieku patversmes, pansionātus, kā arī veterānus. Turklāt Karjeras centra vadītāja Anželika Marija Zuba norādīja, ka pasākuma laikā jaunieši varēja ne tikai prezentēt sevis veidotās preces, bet arī savu karjeras ceļu. “Ir būtiski uzsvērt ne tikai viņu spējas pārdošanā, bet arī prasmju un potenciāla attīstību. Jaunieši demonstrēja savu radošumu, uzņēmējdarbības prasmes, apliecinot, ka vecuma un pieredzes robežas nav šķērslis veiksmīgai nākotnei,” turpina Karjeras centra vadītāja.

“Tas nav stāsts par tūlītēju uzņēmēju radīšanu. Tas ir stāsts par ilgtermiņa iesaisti uzņēmējdarbībā. Mums joprojām ir svarīgi, ka skolēni iegūst augstāko izglītību un atgriežas uzņēmējdarbībā pēc augstskolas pabeigšanas ar jaunām zināšanām un jaunu jaudu,” uzsvēra Jānis Krievāns, Junior Achievement Latvia valdes priekšsēdētājs.

Gadatirgū pašu radītas preces apmeklētājiem piedāvāja 270 labākie skolēnu mācību uzņēmumi no visas Latvijas vecumposmā no 4. klases līdz pat tehnikuma 4. kursam. Skolēni bija radījuši preces desmit kategorijās – aksesuāri, audums un to izstrādājumi, elektropreces, IT risinājumi un tehnoloģiju produkti, kosmētika, pakalpojumi, pārtikas preces, preces mājai un interjeram, spēles, preces bērniem, dāvanas, suvenīri, kā arī sezonas preces.

Biznesa augstskola Turība izglītības procesā liek uzsvaru tieši uz profesionālo pieredzi un profesionālo iemaņu apgūšanu no dažādiem nozaru profesionāļiem. Biznesa domāšana caurvij ikkatru 31 studiju programmu – no uzņēmējdarbības, loģistikas, mārketinga, grāmatvedības, komunikācijas, jurisprudences, organizāciju drošības līdz starptautiskajam tūrismam, pasākuma producēšanas, datorsistēmām un estētiskajai kosmetoloģijai. Tāpat Turība veicina jau biznesa domāšanu, zināšanas un iemaņas jau vidusskolēniem, aicinot viņus piedalīties augstskolas organizētajos projektos kā, piemēram, Uzņēmējdarbības skolā un biznesa ideju hakatonā.

Ja Tev ir kādi jautājumi, tad raksti mums
Mēs ar Tevi sazināsimies tuvākajā laikā!
Paldies, Tavs pieteikums nosūtīts veiksmīgi!