Pētījuma Turības Biznesa indeksa prezentācija
16. februārī plkst. 12.00 tiks prezentēts pētījums - Turības biznesa indekss, kas atspoguļo uzņēmēju viedokli par uzņēmējdarbības vidi Latvijā un to ietekmējošiem faktoriem.
Turības biznesa indeksa prezentācija tiks translēta tiešsaistē Biznesa augstskolas Turība Facebook lapā.
Pētījuma prezentācijā piedalīsies:
- Jānis Vitenbergs, ekonomikas ministrs,
- Aigars Rostovskis, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras prezidents, Biznesa augstskolas Turība Attīstības padomes priekšsēdētājs,
- Aldis Baumanis, Biznesa augstskolas Turība rektors,
- Zane Driņķe, Biznesa augstskolas Turība Uzņēmējdarbības vadības fakultātes dekāne,
- Arnis Kaktiņš, tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centrs SKDS direktors.
Turības biznesa indeksa prezentācija tiks translēta tiešsaistē Biznesa augstskolas Turība Facebook lapā.
Mediju pārstāvji var piedalīties pētījuma prezentācijā un uzdot jautājumus, izmantojot tiešsaistes platformu Zoom:
https://us02web.zoom.us/j/88010463538?pwd=SGtsMkRKcDhqZkJEUzYwdktheGxCZz09
Ja kādam no medijiem ir nepieciešamība būt klātienē, prezentācijas norises vietā – Biznesa augstskolā Turība (Rīgā, Graudu ielā 68), savu dalību pieteikt līdz 15. februārim, rakstot uz e-pastu: vineta.vitolina@turiba.lv vai zvanot pa tālr. 26513292.
Pētījums veidots ar mērķi sekmēt uzņēmējdarbības vides un nozares izglītības ciešāku sasaisti, identificēt uzņēmējdarbības vides būtiskākās problēmas un lielākās priekšrocības un veicināt topošo uzņēmēju padziļinātāku interesi par uzņēmējdarbības vidi ietekmējošiem faktoriem.
Pētījums “Turības biznesa indekss” par 2021. gadu ir tapis sadarbībā ar tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centru SKDS. Pētījuma pasūtītājs ir Biznesa augstskola Turība.
Pētījumā uzņēmēji izteikuši viedokli par institucionālajiem un informatīvajiem faktoriem (valdības, pašvaldību darbību), tiesiskās vides faktoriem (likumdošanas stabilitāti, tiesiskās vides vērtējumu), sociālajiem, kultūras un demogrāfijas faktoriem (darbaspēka pieejamību), monetārajiem faktoriem (finanšu pieejamību), tehnoloģiskajiem un infrastruktūras faktoriem (sakaru un interneta nodrošinājumu, zinātniski tehniskiem resursiem, vietējā un starptautiskā transporta nodrošinājumu u.c.), fiskālajiem faktoriem (nodokļu apjomu) un citiem faktoriem (godīgu konkurenci, uzņēmējdarbības uzsākšanas un izbeigšanas procesu u.c.).