"Starptautiskā komunikācijas vadība” specializācija „Sporta komunikācija”
"Starptautiskā komunikācijas vadība” specializācija „Sporta komunikācija”
Ja tev ir interese par sportu un vēlies padziļināti izpētīt šo nozari un komunikācijas aspektus tajā, tad, Biznesa augstskolas Turība profesionālā bakalaura studiju programmas „Starptautiskā komunikācijas vadība” specializācija “Sporta komunikācija ” būs tieši priekš tevis. Šajā specializācijā gūsi ieskatu sporta pasaulē no komunikācijas puses, īpaši starptautiskā vidē. Tu iegūsi zināšanas par sporta organizācijām un to struktūrvienību vadību, iemācīsies vadīt sporta komunikāciju.
Bakalaura studiju programma sniedz studentiem iespēju kļūt par sporta struktūrvienību vadītājiem, sporta menedžeriem, komunikācijas speciālistiem sporta uzņēmumos, asociācijās, federācijās, sporta bāzēs un citās iestādēs. Kā arī strādāt sporta industrijā, aptverot visas ar biznesu un ar tā vadīšanu saistītās lietas. Studiju laikā iegūsi zināšanas par sporta industriju arī starptautiskā vidē, ietverot komunikāciju, mārketingu un sporta tiesības, kas veidos kompetentu un visaptverošu vadītāju sporta nozarē.
Programmas ietvaros apgūsi tādus studiju kursus kā „Vizuālā rediģēšana”, „Sporta projektu vadība”, „Sporta organizācija”, „Sporta komunikācija” un citus.
Bakalaura studiju programma “Starptautiskā komunikācijas vadība” ir akreditēta līdz 2027. gada 28.oktobrim.
Pēc studiju programmas absolvēšanas studenti var turpināt attīstīt savas prasmes un iemaņas citās Biznesa augstskolas Turība piedāvātajās maģistra vai doktora studiju programmās.
- Nepilna laika studijas vakarā
- Nepilna laika studijas neklātienē
Karjeras iespējas
- Starptautiskās komunikācijas vadītājs;
- Starptautiskās komunikācijas eksperts;
- Ārējo sakaru nodaļas vadītājs;
- Uzņēmuma pārstāvis ārvalstīs;
- Komunikācijas, tirdzniecības vai labdarības projektu vadītājs;
- Starptautisku projektu vai organizāciju vadītājs.
Studiju saturs
Studējot starptautiskās komunikācijas vadību, iegūsi speciālista ikdienā tik noderīgās zināšanas par sociālo psiholoģiju un komunikācijas atšķirībām dažādās valstīs. Iemācīsies vadīt komunikāciju globālajā publiskajā telpā, kā arī uzlabosi savas angļu valodas zināšanas.
Apgūsi mārketinga komunikāciju un zīmolvedību, digitālo mārketingu, multimedijus, komunikācijas ētiku, lietišķo etiķeti un protokolu. Tāpat vari iegūt starptautisko pieredzi, izvēloties studēt Erasmus+ programmā vai praksi veicot kādā no Eiropas valstīm. Varēsi izvēlēties, kuru svešvalodu apgūt papildus – spāņu, franču, vācu vai krievu.
Iespējams apgūt starptautisko mārketingu, komunikācijas tiesības, projektu vadību, līderību un personas datu aizsardzību. Tāpat iespējams apgūt kādu no izvēles kursiem – inovāciju komunikāciju, pasākumu vadību, sporta projektus, vizuālo rediģēšanu, audio, video vai foto iemaņas.
Ceturtajā studiju gadā varēsi apgūt socioloģiju, krīzes komunikāciju, vides komunikāciju, mediju pratību, kā arī izstrādāt un aizstāvēt diplomdarbu.
Studiju maksa
Maksa norādīta uzsākot studijas no 1. studiju gada.
Studiju forma |
Valoda |
Ilgums |
Maksa |
---|---|---|---|
Pilna laika studijas dienā |
latviešu |
4 gadi |
2670 EUR |
angļu | 4 gadi | 2790 EUR | |
Nepilna laika studijas vakarā | latviešu | 4,3 gadi |
2370EUR |
Nepilna laika studijas neklātienē |
latviešu |
4,3 gadi |
2270 EUR |
Ik gadu apmēram 40% Biznesa augstskolas Turība studentu iegūst kādu no studiju maksas atvieglojumiem. Ieskaties ŠEIT un noskaidro, vai arī Tev ir iespēja studēt izdevīgāk.
Uzņemšanas prasības
Lai uzsāktu studijas programmā “Starptautiskā komunikācijas vadība”, pretendentam jābūt nokārtotam centralizētajam eksāmenam latviešu valodā, svešvalodā (angļu, vācu, franču vai krievu) un matemātikā.
Pretendentiem, kuri vidējo izglītību ieguvuši līdz 2004. gadam, jābūt sekmīgam vērtējumam attiecīgajos priekšmetos.
Informācija par uzņemšanas procesu un noteikumiem atrodama sadaļā “Uzņemšana”.
Vadošie mācībspēki
- Uzņēmuma tēla veidošana
- Līderība
Lektore
Konsultācijas pēc pieprasījuma attālināti, vienojoties e-pastā
- Multimediju komunikācija
- Radošās industrijas:
- - Mūzika,
- - Mediju komunikācija,
- - Reputācijas vadība un korporatīvā sociālā atbildība
- - Komunikācijas stratēģiskā vadība multimediju vidē
• SIA "C SMART" vadītāja
• Latvijas Asociācijas sabiedrisko attiecību profesionāļiem valdes priekšsēdētāja
• Latvijas Darba devēju konfederācijas, Drukas un mediju tehnoloģiju nozaru ekspertu padomes eksperte
• Latvijas Nacionālās projektu vadīšanas asociācijas biedre
• Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskolas RISEBA Sabiedrisko attiecību un reklāmas menedžmenta programmas padomes eksperte
• Biedrības "Studenšu korporācija Varavīksne" biedre
• Biedrības "Akadēmisko mūžorganizāciju deju kopas Marmale" valdes priekšsēdētāja
- Sporta projekti
- Kino kā komunikācija
- Radošās industrijas: Kino
- Producēšana un projektu vadība
• Kultūras ministrijas Pasākumu rīkotāju padomes loceklis
• Latvijas Producentu savienības valdes priekšsēdētājs
Lektore
- Politoloģija
- Prakses vadība
- Studiju darbs
- Žurnālistika un mediju attiecības
- Interneta vide un žurnālistika
- Starptautiskā tīklošanās
• Latvijas Zinātnes padomes Starptautiskās sadarbības progrmmu projektu departamenta EEZ programmu nodaļas vadītāja
• Baltijas Pētniecības programmas vadītāja Latvijā
• Šveices-Latvijas programmas "Lietišķā pētniecība" vadītāja
Profesore
- Biznesa ētika
- Filozofija
- Zinātniskās darbības metodoloģija un pētījumu metodes
- Publiskā runa
- Domāšanas kultūra
- Ētika un lietišķā komunikācija
- Filozofija
- Biznesa ētika
• Latvijas estētikas asociācijas biedre
• Pasaules fenomenoloģisko pētījumu asociācijas biedre
• Komunikācijas nozares profesionāle jau vairāk nekā 20 gadus
• Latvijas Asociācijas sabiedrisko attiecību profesionāļiem ilggadīga biedre un mentore
• Komunikācijas uzņēmuma “J.B.Spark Communication” vadītāja
• Biznesa augstskolas Turība Mentoru asociācijas locekle
• Grāmatas “[Vieta grāmatas nosaukumam] Komunikācija” līdzautore
• BNI (Business International Networking) biedre
Pieņemšanas laiks:
C korpusa 109. telpā pēc iepriekšējas vienošanās