Komunikācijas vadība
Doktora studiju programma
Komunikācijas vadība
Doktora studijas ir redzesloka paplašināšana un iespēja attīstīties. Doktorantūra būtiski maina uzskatus un maina stereotipus par pētāmo jautājumu un dzīvi kopumā. Doktorantūras studijas nav stāsts tikai par jaunām zināšanām un prasmēm, tas ir stāsts par dalīšanos ar zināšanām, to pārnesi citiem studējošajiem dažādos līmeņos un to izmantošanu, lai risinātu būtiskas un aktuālas tautsaimniecības vai akadēmiskās problēmas Latvijā un pasaulē.
Doktora studiju programmā “Komunikācijas vadība” iespējams apgūt pētnieciskās un pedagoģiskās prasmes un radīt jaunas zināšanas integrētajā mārketinga komunikācijā, mediju un komunikācijas zinātnē un vadībzinātnē, ieskaitot stratēģisko, komunikācijas un mediju vadību. Iespējams pilnveidot savas kompetences problēmorientētā pētniecībā, saistot komunikāciju un vadību. Tāpat ir iespējams pilnveidot prasmes, lai izstrādātu un ieviestu komunikācijas stratēģijas uzņēmumos un citās organizācijās, ieskaitot starptautiskās. Studiju programma piedāvā attīstīt jau uzkrātās zināšanas, iemaņas un spējas augstākā līmenī.
“Doktorantūras studijas ir loģisks, profesionāls turpinājums tiem, kas vēlas rakt dziļāk. Tas dod izpratni par kopsakarībām zinātnes un profesionālajā laukā. Komunikācija ir salīdzinoši jauna, bet ārkārtīgi interesanta zinātne, kas var būt kā turpinājums citām iegūtajām zināšanām un pieredzēm,” uzsver programmas direktore Jolanta Derkevica-Pilskunga.
Doktora zinātniskais grāds ir ne vien apliecinājums zinātniskajai kvalifikācijai, bet arī novērtējums grāda ieguvēja profesionālajām spējām un sasniegumiem. Doktora grāds šobrīd ir ne vien prestiža elements, bet arī nerakstīta un pat rakstīta nepieciešamība vadošu amatu pretendentiem.
Doktora studiju programma “Komunikācijas vadība” ir akreditēta līdz 2027. gada 28. oktobrim.
Karjeras iespējas
- Starptautisks komunikācijas eksperts;
- Iespēja pretendēt uz docenta, asociētā profesora vai profesora akadēmisko amatu;
- Starptautisku zinātnisko pētījumu dalībnieks vai vadītājs.
Studiju saturs
Oficiālais doktora studiju programmas “Komunikācijas vadība” saturs apskatāms ŠEIT.
Pieredzējušu un starptautiski atzītu profesoru vadībā būs iespējams apgūt zinātniskās darbības metodoloģiju un komunikācijas pētījumu metodes, kas palīdzēs formulēt promocijas darba tēmu un izstrādāt tā plānu un laika grafiku. Būs iespējams padziļināt zināšanas integrētajā mārketinga komunikācijā, mediju un komunikācijas zinātnē un vadībzinātnē, ieskaitot stratēģisko vadību un stratēģisko komunikāciju, komunikācijas vadību un mediju vadību.
Biznesa komunikācijas un organizācijas komunikācijas studiju kursos būs iespējams koncentrēties uz caurskatāmu un profesionālu komunikāciju, sevišķi digitālo un sociālo mediju komunikāciju kā priekšnosacījumu atbildīgai inovatīvas organizācijas vadībai. Tāpat būs iespējams turpināt problēmorientētu pētniecību, saistot komunikāciju ar vadību un prezentējot rezultātus zinātniskās konferencēs un publikācijās.
Šis ir izšķirošais gads promocijas darba sagatavošanā doktora studiju programmas “Komunikācijas vadība” ietvaros, veicot un noslēdzot empīrisko pētījumu, kā arī apspriežot to doktorantu teorētiskajā seminārā. Studiju kursi kļūs arvien detalizētāki, pievēršoties valsts pārvaldei un valdības komunikācijai, starptautiskajai politikai un komunikācijai, kā arī vadības un komunikācijas psiholoģijai. Šajā studiju gadā promocijas darbā noslēgsiet jaunu zināšanu radīšanu atbilstoši doktora studiju būtībai un iesniegsiet tā melnrakstu. Pēc tam notiks promocijas darba izskatīšana un apspriešana.
Studiju maksa
Maksa norādīta uzsākot studijas no 1. studiju gada.
Studiju forma |
Valoda |
Ilgums |
Maksa |
---|---|---|---|
Pilna laika studijas vakarā |
latviešu |
3,6 gadi |
2990 EUR |
angļu |
3,6 gadi |
2990 EUR |
Ik gadu apmēram 40% Biznesa augstskolas Turība studentu iegūst kādu no studiju maksas atvieglojumiem. Ieskaties ŠEIT un noskaidro, vai arī Tev ir iespēja studēt izdevīgāk.
Uzņemšanas prasības
Uzņemšanas procesā tiek vērtēts pretendenta sagatavotais referāts (apjoms – līdz 10 lapaspusēm) par sava iespējamā promocijas darba aktualitāti un iepriekš iegūtā maģistra vai profesionālā maģistra diploma atbilstība zinātnes nozarei.
Informācija par uzņemšanas procesu un noteikumiem atrodama sadaļā “Uzņemšana”.
Vadošie mācībspēki
- Zinātniskās darbības metodoloģija un pētījumu metodes
- Integrētā mārketinga komunikācija
Docente
- Klientorientēta organizācija
- Konfliktoloģija
- Saskarsmes psiholoģija
- Saskarsmes psiholoģija un komunikācijas prasme
- Sociālā psiholoģija
- Uzņēmējdarbības psiholoģskie aspekti
- Vadības psiholoģija
- Vadības un komunikācijas psiholoģija
- Organizācijas vadības psiholoģija
Programmas direktore
Ph.D. Jolanta Derkevica-Pilskunga
Tālr.: +371 26548036
E-pasts: jolanta.derkevica-pilskunga@turiba.lv
Pieņemšanas laiks:
Pēc iepriekšējas vienošanās
- "JDPM Integrated Communications" zīmola dibinātāja un vadītāja.
- SIA “DaJo” valdes priekšsēdētāja.
- Grāmatas “[Vieta grāmatas nosaukumam]. Komunikācija” (2023) līdzautore.
- LASAP valdes locekle, mentore, Latvijas Mārketinga profesionāļu asociācijas (LMPA) biedre.
- "BNI Vivaldi" biedre, "BNI Jufess" direktore un "Turības" mentoru asociācijas mentors.