Stratēģiskā komunikācijas vadība
Profesionālā maģistra studiju programma
Stratēģiskā komunikācijas vadība
Profesionālā maģistra studiju programmā “Stratēģiskā komunikācijas vadība”, kas tapusi iesaistot komunikācijas nozares profesionāļus, apgūsi nepieciešamās prasmes sabiedrisko attiecību, starptautiskās komunikācijas un komunikācijas stratēģiskā plānošanā un vadīšanā, reputācijas vadību un korporatīvi sociālās atbildības tendences, kā izstrādāt šobrīd komunikācijā tik populārās integrētās mārketinga komunikācijas stratēģijas. Tāpat ļoti būtiskas zināšanas apgūsi par lobēšanas tehnoloģijām jeb zināšanas, kā pārstāvēt sava uzņēmuma vai pat nozares intereses publiskajā un privātajā sektorā, gan Latvijā, gan ārvalstīs.
Programmas “Stratēģiskā komunikācijas vadība” galvenie akcenti:
- komunikācijas stratēģiskā vadība multimediju vidē,
- integrētās mārketinga komunikācijas stratēģijas,
- digitālā komunikācija,
- sociālo mediju mārketings,
- lobēšanas tehnoloģijas.
“Mūsdienās komunikācijas apjoms un nozīme ir pieaugusi, tādēļ komunikācijas vadītājam jābūt ar stratēģisku skatījumu un prasmēm, pārliecināšanas spējām, kā arī pašam ir jābūt zinošam par organizācijas procesiem un jāpārzina “spēles laukums”, lai savas organizācijas vai uzņēmuma vadībai spētu piedāvāt argumentētu risinājumu efektīvai komunikācijai un reputācijas uzlabošanai,” uzsver programmas “Stratēģiskā komunikācijas vadība” direktore Renāte Cāne.
Savukārt Komunikācijas studiju virziena vadītāja Jana Bunkus akcentē: “Šis ir gandrīz ideāls izglītības komplekts – komunikācija un uzņēmējdarbība, tiem komunikācijas speciālistiem un profesionāļiem, kuri vēlas apgūt vai nostiprināt zināšanas stratēģiskās komunikācijas jomā. Dzīvojam digitālā laikmetā un komunikācijas profesionāļa zināšanas vairs nav tikai stāsts par sabiedrisko attiecību vai starptautiskās komunikācijas profesionālu vadību, bet arī par multimediju lietošanu – tieši tāpēc arī jaunā specializācija,”
Programmā tiek piedāvāta specializācija “Digitālā un multimediju komunikācija”, kurā iekļauti šādi studiju kursi: “Komunikācijas stratēģiskā vadība multimediju vidē”, “Digitālā komunikācija un sociālo mediju mārketings”, “Grafiskais dizains un vizualizācija”, “Komunikācijas psiholoģija”.
Studiju laikā komunikācijas radošajā telpā “DigiCom” studentiem ir iespēja apgūt un praktizēt multimediju prasmes, izmantojot tās moderno aprīkojumu. Tāpat programma piedāvā veikt praksi visplašākā spektra Latvijas un ārvalstu uzņēmumos, kā arī organizācijās.
Programmas mācību spēku veido talantīgi un harizmātiski komunikācijas speciālisti, kuri ir sava aroda profesionāļi un praktizē savas zināšanas Latvijā vadošajos komunikācijas uzņēmumos. Studiju procesu papildina nozares – starptautiski atzītu un godalgotu profesionāļu vieslekcijas.
Biznesa augstskolas Turība Komunikācijas virziena maģistra studiju programma sagatavo komunikācijas, sabiedrisko attiecību vadītājus, kuri spēj ne tikai vadīt komunikācijas un sabiedrisko attiecību uzņēmumu, to struktūrvienību uzņēmumā, valsts institūcijās vai pašvaldību organizācijās, bet arī īstenot politiķa, ierēdņa vai uzņēmēja karjeru. Iegūtais zināšanu līmenis sniegs iespēju mācīt komunikāciju citiem, darboties savā jomā patstāvīgi, vadīt savu komandu un turpināt studijas doktorantūrā.
Maģistra studiju programma “Stratēģiskā komunikācijas vadība ” ir akreditēta līdz 2027. gada 28. oktobrim.
Pēc studiju programmas absolvēšanas studenti var turpināt attīstīt savas prasmes un iemaņas doktora studiju programmā “Komunikācijas vadība” vai citās Biznesa augstskolas Turība piedāvātajās maģistra vai doktora studiju programmās.
- Nepilna laika studijas neklātienē
Karjeras iespējas
- Sabiedrisko attiecību un komunikācijas uzņēmuma īpašnieks un vadītājs;
- Stratēģiskās komunikācijas struktūrvienības/uzņēmuma vadītājs
- Sabiedrisko attiecību struktūrvienības vadītājs uzņēmumā, ministrijā, valsts aģentūrā vai nevalstiskajā organizācijā;
- Politiķis vai ierēdnis;
- Komunikācijas eksperts/konsultants;
Studiju saturs
Oficiālais studiju programmas saturs apskatāms ŠEIT.
Studiju programmas ilgums atkarīgs no iepriekšējās iegūtās augstākās izglītības. Ja ir iegūts profesionālais bakalaura grāds attiecīgajā nozarē, studiju programmas apjoms ir 60KP. Ja ir iegūts akadēmiskais bakalaura grāds vai profesionālais bakalaura grāds citā nozarē, tad studiju programmas apjoms ir 80KP.
Tu praksē sadarbosies ar tādiem uzņēmumiem un institūcijām kā SEB banka, Nordea banka, Swedbank, Olainpharm, TV3, Latvijas Radio, LR Valsts kanceleja un ministrijas.
Studiju noslēgumā tiek izstrādāts maģistra darbs – zinātniski praktisks pētījums par Tevis paša izvēlētu tēmu, kas veicinās Tavu karjeru un izaugsmi kopumā.
Studentiem, kuri iepriekš ir ieguvuši profesionālā bakalaura grādu sabiedriskajās attiecībās vai komunikācijā, studijas ilgst 1,5 gadus.
Studiju maksa
Maksa norādīta uzsākot studijas no 1. studiju gada.
Studiju forma |
Valoda |
Ilgums |
Maksa |
---|---|---|---|
Pilna laika studijas vakarā |
latviešu |
1,5 vai 2 gadi |
2620 EUR |
Pilna laika studijas dienā | angļu | 1,5 vai 2 gadi | 3090* EUR |
Nepilna laika studijas neklātienē | latviešu | 1,6 vai 2,1 gads | 2520 EUR |
*3090 EUR Eiropas Ekonomikas zonas, Šveices, NVS valstu, Ukrainas un Gruzijas pilsoņiem un patstāvīgiem iedzīvotājiem, 3550 EUR - pārējo valstu pilsoņiem
Ik gadu apmēram 40% Biznesa augstskolas Turība studentu iegūst kādu no studiju maksas atvieglojumiem. Ieskaties ŠEIT un noskaidro, vai arī Tev ir iespēja studēt izdevīgāk.
Uzņemšanas prasības
Lai iestātos maģistra studiju programmā “Sabiedriskās attiecības”, pretendentam jāuzrada profesionālā vai akadēmiskā bakalaura, vai profesionālās kvalifikācijas diploms.
Informācija par uzņemšanas procesu un noteikumiem atrodama sadaļā “Uzņemšana”.
Vadošie mācībspēki
Docente
- Klientorientēta organizācija
- Konfliktoloģija
- Saskarsmes psiholoģija
- Saskarsmes psiholoģija un komunikācijas prasme
- Sociālā psiholoģija
- Uzņēmējdarbības psiholoģskie aspekti
- Vadības psiholoģija
- Vadības un komunikācijas psiholoģija
- Organizācijas vadības psiholoģija
- Uzņēmuma tēla veidošana
- Līderība
Docente
Konsultācijas: pēc individuālas vienošanās
- Krīzes komunikācija
- Mediju komunikācija
- Inovāciju komunikācija
- Digitālais mārketings
- Reklāma
- Mārketings
- Integrētā mārketinga komunikācija
- Patērētāja uzvedība tirgū
- Tiešā pārdošana
- Zīmolvedība
- Pārdošanas darba organizācija
Lektore
Konsultācijas pēc pieprasījuma attālināti, vienojoties e-pastā
- Multimediju komunikācija
- Radošās industrijas:
- - Mūzika,
- - Mediju komunikācija,
- - Reputācijas vadība un korporatīvā sociālā atbildība
- - Komunikācijas stratēģiskā vadība multimediju vidē
Lektore
- Politoloģija
- Prakses vadība
- Studiju darbs
- Žurnālistika un mediju attiecības
- Interneta vide un žurnālistika
- Starptautiskā tīklošanās
- Globālais mārketings
- Mārketinga komunikācija
- Mārketinga pētījumi
- Mārketings
- Projektu vadība
- Reklāma
- Zīmolvadība
- Datu analīze un etaloni
Programmas direktore
Dr.sc.soc. Renāte Cāne
Tālr.: +371 29411611
E-pasts: renate.cane@gmail.com
Pieņemšanas laiks:
Pēc iepriekšējas vienošanās.
- Latvijas asociācijas sabiedrisko attiecību profesionāļiem (LASAP) biedre
- Mārketinga un zīmolvedības praktiķe ar 25 gadu pieredzi